Espai per compartir les meves experiències a la intervenció psicopedagògica

domingo, 19 de abril de 2015

L'avaluació de la sessió formativa

Per tancar el grup d'entrades referides a la sessio formativa, vull parlar-vos de l'avaluació de la mateixa, que vam fer mitjançant dues accions.

En primer lloc vam passar una graella de valoració amb una escala tipus Likert, on ells mateixos van poder valorar diferents aspectes. La graella utilitzada va ser aquesta, i al final de la mateixa, disposaven de un requadre per a fer les observacions.


He pogut conèixer i compartir experiències amb altres companys.
1
2
3
4
5
L’ambient de la sessió m’ha permès expressar-me amb llibertat i m’he sentit escoltat / escoltada.
1
2
3
4
5
Les dinàmiques que hem desenvolupat m’han ajudat a reflexionar sobre el context i sobre la meva feina.
1
2
3
4
5
Els continguts de que hem parlat poden ajudar-me a la feina en el dia  a dia (s’ajusten a les meves necessitats).
1
2
3
4
5
He rebut resposta als dubtes que havia plantejat, a les meves inquietuds.
1
2
3
4
5
Els materials emprats i lliurats em semblen correctes.
1
2
3
4
5
Els continguts tractats s’ajusten al context de la intervenció.
1
2
3
4
5
Considero que no hem tractat alguns temes que per a mi son molt interessants (indica quins si és així)
1
2
3
4
5
En general, marxo satisfet/satisfeta amb la sessió.
1
2
3
4
5

En general, la valoració que han fet ha estat força positiva.

D'altra banda, per acabar de tancar l'acció, vaig elaborar un acta de la sessió formativa, on he fet un recull /resum dels continguts tractats, acords establerts, i de les aportacions fetes, per compartir entre ells, donant una espècie de feed back, i enviar-lo també a les persones que no van poder assistir. El document té 4 pàgines, pel que considero excessiu compartir-lo aquí, ho faré a la memòria. Només  vull reproduir uns paràgrafs de la introducció, que serveixin per donar una idea:

"Amb la sessió que vam preparar preteníem sobre tot crear una clima distés i de reflexió, que ens permetés analitzar la nostra feina, ser crítics amb la nostra manera d’actuar, qüestionar-nos allò que estem fent, i plantejar-nos si es pot millorar.
Estem força satisfetes del resultat, pensem que la majoria de nosaltres va participar activament, i van sortir temes molt interessants, que sovint ens preocupen a tots; va resultar molt enriquidor el diàleg, molt gratificant veure com entre vosaltres us aportàveu idees, opinions, us fèieu propostes, ...
Esperem que aquesta sessió us hagi servit almenys per conèixer millor els vostres companys i afavoreixi entre vosaltres una relació si més no cordial, que segur que repercutirà en el bon funcionament del projecte".

Fins aquí aquesta entrada, ens veiem aviat!


No hay comentarios:

Publicar un comentario