Espai per compartir les meves experiències a la intervenció psicopedagògica

domingo, 19 de abril de 2015

Els materials de la sessió de formacio

Hola a tots i totes!

Tinc una mica la sensació de que, amb tota la feina que m'ha suposat el poder fer la sessió formativa, he pogut compartir amb vosaltres poca informació. 
Per això he pujat al SlideShare la presentació en .ppt que vaig crear i utilitzar, i us comparteixo per tal que li podeu fer un cop d'ull. És un resum del material que vam lliurar als monitors aquell dia, i que suposo podré afegir com Annex a la memòria, ha estat una feina considerable, pero estic satisfeta amb el resultat. Aquesta és la primera diapositiva:


Aquest és l'enllaç per veure la resta:


Espero que sigui del vostre interés.

No hay comentarios:

Publicar un comentario